پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4440
-
الف
+

مسابقات اسوه حسنه برای دانش‌آموزان سلام

مسابقات فرهنگی هنری «اسوه حسنه» از امروز 10 بهمن در باغ موزه دفاع مقدس آغاز شد.

پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری «اسوه حسنه» از امروز دهم بهمن ماه در باغ موزه دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری اسوه حسنه، این دوره از مسابقات با هدف شناسایی و رشد استعدادهای دانش آموزان و با نگاه به افزایش روحیه نشاط در چارچوب آرمان‌های انقلاب برگزار شده است.

این مسابقات امروز دهم بهمن با رقابت دانش آموزان پسر و فردا یازدهم بهمن ماه با برگزاری رقابت دانش آموزان دختر برگزار می شود.
این دوره از مسابقات در سه بخش کتبی، حضوری و ارسالی برگزار می‌شود که دانش آموزان در بخش کتبی در رشته‌های احکام، کتابخوانی، نهج البلاغه، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و صحیفه سجادیه به رقابت می‌پردازند.

همچنین بخش حضوری شامل رشته های قرائت قرآن کریم، اذان، تئاتر، حفظ قرآن کریم، سرود، مشاعره، انشای نماز، نمایش خوانی، سرود همگانی و بخش ارسالی شامل رشته های شعر، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، داستان نویسی، فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی، پویانمایی، کاریکاتور و طراحی پوستر است.

قرار است در پایان این دوره از مسابقات، دانش آموزان برتر با حضور در مرقد امام راحل (ره) با آرمان های ایشان تجدید بیعت کنند

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری مدارس سلام، روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر